01 May Milo Yiannopoulos најавува нов медиумски потфат посветен на силеџиство врз феминистките, новинарите и активистите на Black Lives Matter
Екстремно десничарскиот, бел надмоќен трол и поранешен технолошки уредник на Breitbart и сопственик на договор за книга Milo Yiannopoulos, направи уште еден неблагоразумен наклон кон државниот центар на вниманието, по кој толку очајно копнее, со нова медиумска компанија наречена- како поинаку, ако не – Milo Inc.
Yiannopoulos изјави за The Hollywood Reporter дека во неговата компанија веќе се инвестирани 12 милиони долари од анонимни поддржувачи, и дека тој лично добил бонус од 1 милион долари за потпишувањето. Vanity Fair во петокот објави дека Yiannopoulos им покажал копија од неговиот нов договор со затемнети имиња на инвеститорите.
Мисијата на Мило Inc, според нејзиниот имењак, е да биде грозоморна колку што е нечовечки можно, поточно, “да им го направи животот на новинарите, професорите, политичарите, феминистките, активистите на Black Lives Matter и другите жртви на своите професии, жив пекол”. Веб-страницата ќе се натпреварува со TheBlaze, Infowars и Breitbart – со други зборови, она што Yiannopoulos се обидува да го направи на валкан, супер-експлицитен начин веќе постои некое време. Малку доцни.
Во интервју за Vanity Fair, Yiannopoulos се споредува себеси со Мадона (не вреди да се објаснува), и најавува дека првиот злобен потфат на неговата компанија ќе биде еднонеделен троловски слободен говор во близина на U.C. Berkely, во чест на Anne Coulter.
Yiannopoulos – кој е премногу вулгарен дури и за екстремната десница (и за њујоршката издавачката индустрија) откако некои негови навидум про-педофилски коментари се појавија во февруари – го изјави и следново за THR во петокот, “Очигледно, во текот на изминатите неколку месеци бев во долга духовна потрага и дојдов до заклучок: сфатив дека сум навистина многу значаен.